24/7 interventie

Niet elk bedrijf beschikt over een eigen 24/7 standby dienst die alle aspecten van de interne IT-omgeving opvolgt. Core ICT biedt met de 24/7 interventie hiervoor een uitbreiding aan op uw bestaande IT-team. Er wordt samen in afspraak de verdere opvolging en eventuele remediëring 24/7 ondersteund. Hierbij wordt er na de 'normale' werkuren op basis van enkele modulaire componenten gewerkt:

  • 24/7 monitoring en live rapportering 
  • 24/7 standby dienstverlening die ingrijpt buiten de 'normale' werkuren
  • Volledig op maat besproken met een overzicht van alle diensten en systemen "in scope" 
  • Van een eenvoudige tot gedetailleerde rapportering van alle events

Wat zijn de voordelen van 24/7 interventie voor uw bedrijf? 

  1. Gekwalificeerde voorzieningen: bij het gebruik van onze 24/7 module geven wij u toegang tot een team van vakkundig en technisch geschoolde experts die uw infrastructuur gaan beheren. Dit op basis van de industriële standaard en de beste werkmethoden. 
  2. Ondersteuning buiten de werkuren: u kan niet enkel op ons vertrouwen om ondersteuning te bieden en uw infrastructuur te beheren overdag. Wij bieden ook stand-by services buiten de standaard kantooruren. Zo bent u zeker dat herstelbewerkingen ook uitgevoerd kunnen worden tijdens weekends, feestdagen en op ongemakkelijke uren.
  3. End-to-end service: onze service wordt aangeboden als een end-to-end package. De dienst gaat van monitoren van het dagelijkse beheer en stand-by services tot patch management. Hierdoor garanderen wij dat de verantwoordelijkheid slecht bij één enkele partij komt te liggen.
Monitoring-van-uw-IT-omgeving

Doorgaans doorloopt elk Managed Service contract vier fasen: beoordeling, set-up en configuratie, geleverde diensten en periodieke evaluatie. 

  1. Beoordelingsfase: in deze fase verifiëren we dat de installatie, de set-up, de documenten en de succesfactoren succesvol voldaan zijn. Bijkomende taken of acties kunnen nodig zijn afhankelijk van de uitkomst van deze evaluatie.
  2. Set-up en configuratie: in deze fase zetten wij elke bijkomende componenten op die vereist zijn. 
  3. Geleverde diensten: deze fase draait rond het leveren van de eigenlijke diensten. 
  4. Periodieke evaluatie: wij geloven erin dat het opvolgen van onze diensten minstens even belangrijk is als de dienst zelf. Daarom beiden wij een vooraf opgesteld bestuursschema om onafgedane problemen en mogelijk toekomstige projecten te bespreken. 

Wat is niet inbegrepen? 

  • On-site interventies 
  • Fysieke manipulaties 
  • Verandering in de infrastructuur en installaties 
  • Ondersteuning voor de eindgebruiker

Is uw infrastructuur een omgeving van expertise, maar bent u de nodige kennis nog aan het opbouwen? Of heeft uw intern IT team een druk schema en kan de support voor een nieuwe technologie beter uitbesteed worden? Een team aangepast aan uw noden, dat uw infrastructuur verzorgt en beheert kan een groot verschil maken voor uw bedrijf. Neem dan contact met ons op een geheel vrijblijvend gesprek.

IT vereisten vandaag de dag veranderen continu om zowel aan de bedrijfsbehoeften als aan de marktomstandigheden te voldoen.

Core ICT heeft een duidelijk zicht op de onderliggende IT infrastructuur en kan u helpen deze eisen te beantwoorden.

Wij assisteren u bij het opmeten, ontwerpen, implementeren en het vinden van de optimale werkmethoden. Wij focussen bovendien ook op het financiële aspect van uw infrastructurele platformen.

Weet u niet zeker welke aanpak het best past bij uw behoefte? Wij helpen u!

Contacteer ons