Menu
Niet elk bedrijf beschikt over een eigen 24/7 standby dienst die alle aspecten van de interne IT-omgeving opvolgt. Core ICT biedt met de 24/7 interventie hiervoor een uitbreiding aan op uw bestaande IT-team. Er wordt samen in afspraak de verdere opvolging en eventuele remediëring 24/7 ondersteund. Hierbij wordt er na de 'normale' werkuren op basis van enkele modulaire componenten gewerkt:
Doorgaans doorloopt elk Managed Service contract vier fasen: beoordeling, set-up en configuratie, geleverde diensten en periodieke evaluatie.
Is uw infrastructuur een omgeving van expertise, maar bent u de nodige kennis nog aan het opbouwen? Of heeft uw intern IT team een druk schema en kan de support voor een nieuwe technologie beter uitbesteed worden? Een team aangepast aan uw noden, dat uw infrastructuur verzorgt en beheert kan een groot verschil maken voor uw bedrijf. Neem dan contact met ons op een geheel vrijblijvend gesprek.
IT vereisten vandaag de dag veranderen continu om zowel aan de bedrijfsbehoeften als aan de marktomstandigheden te voldoen.
Core ICT heeft een duidelijk zicht op de onderliggende IT infrastructuur en kan u helpen deze eisen te beantwoorden.
Wij assisteren u bij het opmeten, ontwerpen, implementeren en het vinden van de optimale werkmethoden. Wij focussen bovendien ook op het financiële aspect van uw infrastructurele platformen.
Weet u niet zeker welke aanpak het best past bij uw behoefte? Wij helpen u!